Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 519519000.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: HouseOnline@interia.pl lub telefonicznie: 519519000. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Z racji na sprzedaż produktów (meble domowe i ogrodowe)
Towary meble-dekoracje zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Towar zamówiony na specjalne zamówienie i importowany dla KLIENTA NIE PODLEGA WYMIANIE, ZWROTU I ANULACJI.
Są to towary aktualnie nie dostępne w sklepie i klient wyraża zgodę na oczekiwanie na nie.
Czas realizacji to maksimum 300 dni roboczych.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jako sprzedawca również Drop-shipping nie wysyłamy wszystkich towarów bezpośrednio z Naszej firmy, Towar wysyłają również do klienta hurtownie i dystrybutorzy, w razie zwrotów prosimy o kontakt.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZED WYSŁYKĄ JEST MOŻLIWY W PRZECIĄGU 48H PO TYM CZASIE TOWARY OPUSZCZAJĄ NASZ MAGAZYN I SA PRZEWOŻONE DO MAGAZYNU WYSYŁKOWEGO GDZIE NIE JESTEŚMY JUŻ W STANIE JEGO COFNĄĆ, W TAKIM WYPADKU KLIENT JEST ZOBOWIĄZANY ODEBRAC TOWAR ABY UNIKNĄĆ KOSZTÓW DWÓCH PRZESYŁEK NADANEJ I ZWROTNEJ ORAZ KOSZTÓW MAGAZYNOWANIA W KWOCIE 80ZŁ ZA DOBĘ NETTO, KLIENT W TAKIM PRZYPADKU ODBIERA TOWAR I ZGODNIE Z PROCEDURĄ PRZESYŁA ODSTĄPIENIE OD UMOWY I DOSTARCZA TOWAR SPRZEDAWCY.
TOWAR NIEDOSTĘPNY W CHWILI ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA MOŻE ZOSTAĆ WYPRODUKOWANY I ZAMÓWIONY NA JEGO ZAMÓWIENIE SPECJALNE,
TEGO TYPU ZAMÓWIENIA NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI, ANULACJI ANI WYMIANIE, CZAS OCZEKIWANIA NA TEGO TYPU ZAMÓWINIE TO 180 DNI ROBOCZYCH.
Adres do zwrotów: GLAM24 50-116 ul. RYNEK 60 WROCŁAW tel: 519-519-000