Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 519519000.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: HouseOnline@interia.pl lub telefonicznie: 519519000. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Z racji na sprzedaż produktów (meble domowe i ogrodowe)

Towary meble-dekoracje zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 

W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Towar zamówiony na specjalne zamówienie i importowany dla KLIENTA NIE PODLEGA WYMIANIE, ZWROTU I ANULACJI.

Są to towary aktualnie nie dostępne w sklepie i klient wyraża zgodę na oczekiwanie na nie.

Czas realizacji to maksimum 300 dni roboczych.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Jako sprzedawca również Drop-shipping nie wysyłamy wszystkich  towarów bezpośrednio z Naszej firmy, Towar wysyłają również do klienta hurtownie i dystrybutorzy, w razie zwrotów prosimy o kontakt.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

 

W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZED WYSŁYKĄ JEST MOŻLIWY W PRZECIĄGU 48H PO TYM CZASIE TOWARY OPUSZCZAJĄ NASZ MAGAZYN I SA PRZEWOŻONE DO MAGAZYNU WYSYŁKOWEGO GDZIE NIE JESTEŚMY JUŻ W STANIE JEGO COFNĄĆ, W TAKIM WYPADKU KLIENT JEST ZOBOWIĄZANY ODEBRAC TOWAR ABY UNIKNĄĆ KOSZTÓW DWÓCH PRZESYŁEK NADANEJ I ZWROTNEJ ORAZ KOSZTÓW MAGAZYNOWANIA W KWOCIE 80ZŁ ZA DOBĘ NETTO, KLIENT W TAKIM PRZYPADKU ODBIERA TOWAR I ZGODNIE Z PROCEDURĄ PRZESYŁA ODSTĄPIENIE OD UMOWY I DOSTARCZA TOWAR SPRZEDAWCY. 

 

TOWAR NIEDOSTĘPNY W CHWILI ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA MOŻE ZOSTAĆ WYPRODUKOWANY I ZAMÓWIONY NA JEGO ZAMÓWIENIE SPECJALNE, 

TEGO TYPU ZAMÓWIENIA NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI, ANULACJI ANI WYMIANIE, CZAS OCZEKIWANIA NA TEGO TYPU ZAMÓWINIE TO 180 DNI ROBOCZYCH.

Adres do zwrotów: GLAM24 50-116 ul. RYNEK 60 WROCŁAW  tel: 519-519-000

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl